Card image cap

Autor:

02.05.2021

Radio Miljacka

Vožnja bicikla i benefiti za zdravlje…

Vožnju biciklom lako je uklopiti u svakodnevicu jer je, osim sredstva za rekreaciju, i prevozno sredstvo koje će vas bez problema odvesti od tačke A do tačke B i pritom ćete izbjeći stajanje u kolonama!

Osim toga, zbog vožnje bicikla biće vam zahvalni vaš imunološki sistem, srce, mozak i mišići jer na svaku od ovih stvaki bicikliranje ima pozitavan efekat, a na kraju dana vaše tijelo biće vam zahvalno jer ćete zahvaljujući vožnji bicikla lakše utonuti u san.

KALORIJE, KALORIJE, KALORIJE

Tu je i onaj, mnogima najdraži plus bicikliranja, gubitak kalorija. Vožnja tempom od oko 20 km/h sagorijeva 563 kalorije u sat vremena.

Istovremeno, nedovoljno tjelesne aktivnosti povećava rizik od smrti, zbog čega Svjetska zdravstvena organizacija preporučuje da odrasle osobe u dobi od 18 do 64 godine imaju barem 150 minuta umjerene fizičke aktivnosti sedmično kako bi ostale zdrave.

A u postizanju ovog cilja idelan partner može vam biti upravo bicikl – dovoljno je samo 20-ak minuta vožnje dnevno kako bi postigli cilj.


UKLOPITE BICIKL U SVAKODNEVICU

Osim što dokazano pomaže u držanju cijelog niza zdravstvenih problema daleko od vas, bicikliranje je zabavna aktivnost koju lako možete uklopiti u svoju svakodnevicu. Neka bicikl postane vaše prevozno sredstvo za odlazak do trgovine, škole ili posla.

Naravno, u vašu rutinu možete uključiti i duže vožnje za vrijeme kojih biciklom upravljajte objema rukama.

Bicikliranje će s vremeno povoljno uticati na vašu koordinaciju, a poboljšava i cirkuaciju pa će rezultat biti brži oporavak vašeg tijela.

Osim toga, s vremenom će doći do jačanja mišića donjeg dijela vašeg tijela i bolje pokretljivosti određenih zglobova. To znači da bicikliranje može biti odlična vježba za ljude koji imaju problema sa zglobovima i artritisom.


NEĆETE TAKO BRZO ODUSTATI

Na kraju, lako je moguće da ste i sami nekad započeli s nekom fizičkom aktivnošću i vrlo brzo od nje odustali. Bicikliranje vrlo često nije jedna od takvih aktivnosti.

Ljudi koji ubace vožnju bicikla u svoju svakodnevicu često su toj aktivnosti duže odani nego oni koji na primjer upišu teretanu. Za razliku od drugih oblika vježbanja, većina ljudi koji se bave biciklizmom ostaju mu odani cijeli život.

Biciklizam ne opterećuje koljena kao što to nakon nekog vremena znaju činiti trčanje ili previše hodanja, a s druge strane ne treba vam puno opreme kao za neke druge aktivnosti.

Zato kada idući put zapnete u gužvi na cesti, dok sjedite za volanom dobro razmislite o tome kako vam jedan bicikl može olakšati dan – i poboljšati zdravlje.

Vožnja bicikla i benefiti za zdravlje…

Vožnju biciklom lako je uklopiti u svakodnevicu jer je, osim sredstva za rekreaciju, i prevozno sredstvo koje će vas bez problema odvesti od tačke A do tačke B i pritom ćete izbjeći stajanje u kolonama!

Osim toga, zbog vožnje bicikla biće vam zahvalni vaš imunološki sistem, srce, mozak i mišići jer na svaku od ovih stvaki bicikliranje ima pozitavan efekat, a na kraju dana vaše tijelo biće vam zahvalno jer ćete zahvaljujući vožnji bicikla lakše utonuti u san.

KALORIJE, KALORIJE, KALORIJE

Tu je i onaj, mnogima najdraži plus bicikliranja, gubitak kalorija. Vožnja tempom od oko 20 km/h sagorijeva 563 kalorije u sat vremena.

Istovremeno, nedovoljno tjelesne aktivnosti povećava rizik od smrti, zbog čega Svjetska zdravstvena organizacija preporučuje da odrasle osobe u dobi od 18 do 64 godine imaju barem 150 minuta umjerene fizičke aktivnosti sedmično kako bi ostale zdrave.

A u postizanju ovog cilja idelan partner može vam biti upravo bicikl – dovoljno je samo 20-ak minuta vožnje dnevno kako bi postigli cilj.


UKLOPITE BICIKL U SVAKODNEVICU

Osim što dokazano pomaže u držanju cijelog niza zdravstvenih problema daleko od vas, bicikliranje je zabavna aktivnost koju lako možete uklopiti u svoju svakodnevicu. Neka bicikl postane vaše prevozno sredstvo za odlazak do trgovine, škole ili posla.

Naravno, u vašu rutinu možete uključiti i duže vožnje za vrijeme kojih biciklom upravljajte objema rukama.

Bicikliranje će s vremeno povoljno uticati na vašu koordinaciju, a poboljšava i cirkuaciju pa će rezultat biti brži oporavak vašeg tijela.

Osim toga, s vremenom će doći do jačanja mišića donjeg dijela vašeg tijela i bolje pokretljivosti određenih zglobova. To znači da bicikliranje može biti odlična vježba za ljude koji imaju problema sa zglobovima i artritisom.


NEĆETE TAKO BRZO ODUSTATI

Na kraju, lako je moguće da ste i sami nekad započeli s nekom fizičkom aktivnošću i vrlo brzo od nje odustali. Bicikliranje vrlo često nije jedna od takvih aktivnosti.

Ljudi koji ubace vožnju bicikla u svoju svakodnevicu često su toj aktivnosti duže odani nego oni koji na primjer upišu teretanu. Za razliku od drugih oblika vježbanja, većina ljudi koji se bave biciklizmom ostaju mu odani cijeli život.

Biciklizam ne opterećuje koljena kao što to nakon nekog vremena znaju činiti trčanje ili previše hodanja, a s druge strane ne treba vam puno opreme kao za neke druge aktivnosti.

Zato kada idući put zapnete u gužvi na cesti, dok sjedite za volanom dobro razmislite o tome kako vam jedan bicikl može olakšati dan – i poboljšati zdravlje.