Card image cap

Autor:

30.10.2025

Radio Miljacka

Oglas za posao - Hassul d.o.o.

OGLAS ZA POSAO
Pozicija: Šef/ica poslovnice – Računovodstvena agencija Hassul d.o.o.
Lokacija: Ilidža, Sarajevo
Plata: Plata za ovu poziciju je stimulativna i u potpunosti usklađena sa nivoom odgovornosti, stručnosti i iskustva koje zahtijeva rukovodeća uloga u računovodstvenoj agenciji.


Opis radnog mjesta

Tražimo odgovornu, stručnu i organizovanu osobu sa izraženim sposobnostima vođenja tima i visokim nivoom profesionalnosti u obavljanju računovodstvenih  poslova.

Šef/ica poslovnice je odgovorna za cjelokupan rad i organizaciju poslovnice, koordinaciju računovodstvenog tima, pravovremeno i tačno izvršavanje svih računovodstvenih, poreskih i administrativnih obaveza, kao i održavanje visokog nivoa saradnje sa klijentima te državnim i drugim institucijama.


Ključne odgovornosti i radni zadaci

  • Organizacija, nadgledanje i koordinacija rada u poslovnici;

  • Vođenje i kontrola knjigovodstvenih poslova u skladu sa važećim zakonima, propisima i računovodstvenim standardima Federacije Bosne i Hercegovine (MSFI i MRS);

  • Kontrola ispravnosti, te,po potrebi, knjiženje računovodstvenih isprava (izvodi, ulazne i izlazne fakture, KIF i KUF evidencije, blagajna, putni nalozi i dr.);

  • Kontrola ispravnosti i po potrebi, izrade plata, toplih obroka, prevoza, dnevnica i drugih primanja zaposlenih;

  • Sastavljanje i predaja mjesečnih, kvartalnih i godišnjih poreskih prijava (PDV, porez na dobit, porez na dohodak, doprinosi i dr.);

  • Sastavljanje bilansa stanja, bilansa uspjeha i ostalih finansijskih izvještaja u skladu sa propisima FBiH;

  • Praćenje sravnjenja kartica sa dobavljačima i kupcima te kontrola međusobnih potraživanja i obaveza;

  • Redovno praćenje i primjena zakonskih propisa iz oblasti računovodstva, poreza, doprinosa i radnog zakonodavstva;

  • Komunikacija i saradnja sa Poreznom upravom FBiH, Zavodom PIO/MIO, Zavodom zdravstvenog osiguranja, statistikom, poslovnim bankama i drugim nadležnim institucijama;

  • Kontrola i po potrebi izrada PDV prijava i vođenje PDV evidencija;

  • Izrada internih i eksternih izvještaja za potrebe menadžmenta i klijenata;

  • Održavanje redovnih sastanaka sa klijentima i zaposlenicima radi planiranja i unapređenja procesa rada;

  • Praćenje rokova i osiguravanje tačnosti i pravovremenosti svih izvještaja i prijava;

  • Po potrebi savjetovanje klijenata u vezi sa finansijskim planiranjem, poreznom optimizacijom i računovodstvenim procedurama;

  • Održavanje visokog nivoa profesionalne etike, povjerljivosti i tačnosti u radu.


Uslovi i kvalifikacije

  • VSS – Ekonomski fakultet, smjer računovodstvo i revizija ili finansije;

  • Minimalno 5 godina radnog iskustva na poslovima samostalnog računovođe;

  • Poznavanje važećih zakonskih propisa FBiH iz oblasti poreza, računovodstva i radnih odnosa;

  • Poznavanje MS Office paketa (posebno Excel-a);

  • Visok nivo odgovornosti, preciznosti i profesionalnosti;

  • Samostalnost u radu i sposobnost donošenja odluka;

  • Poželjno znanje engleskog jezika (nije uslov, ali predstavlja prednost).


Nudimo

  • Stimulativnu i konkurentnu platu, u potpunosti usklađenu sa nivoom odgovornosti, stručnosti i iskustva koje zahtijeva rukovodeća pozicija;

  • Rad u profesionalnom i stabilnom poslovnom okruženju;

  • Mogućnost napredovanja i dodatne edukacije;

  • Puno radno vrijeme i ugovor o radu na neodređeno vrijeme (nakon probnog perioda);

  • Dinamično i izazovno radno okruženje sa mogućnošću ličnog i profesionalnog razvoja.


Način prijave

Zainteresovani kandidati mogu poslati svoju biografiju (CV) i eventualno motivaciono pismo na e-mail adresu:
📧 hassuldoovisoko@gmail.com

Samo kandidati koji uđu u uži izbor bit će kontaktirani i pozvani na intervju.
Sve prijave će biti tretirane kao strogo povjerljive.


Oglas za posao - Hassul d.o.o.

OGLAS ZA POSAO
Pozicija: Šef/ica poslovnice – Računovodstvena agencija Hassul d.o.o.
Lokacija: Ilidža, Sarajevo
Plata: Plata za ovu poziciju je stimulativna i u potpunosti usklađena sa nivoom odgovornosti, stručnosti i iskustva koje zahtijeva rukovodeća uloga u računovodstvenoj agenciji.


Opis radnog mjesta

Tražimo odgovornu, stručnu i organizovanu osobu sa izraženim sposobnostima vođenja tima i visokim nivoom profesionalnosti u obavljanju računovodstvenih  poslova.

Šef/ica poslovnice je odgovorna za cjelokupan rad i organizaciju poslovnice, koordinaciju računovodstvenog tima, pravovremeno i tačno izvršavanje svih računovodstvenih, poreskih i administrativnih obaveza, kao i održavanje visokog nivoa saradnje sa klijentima te državnim i drugim institucijama.


Ključne odgovornosti i radni zadaci

  • Organizacija, nadgledanje i koordinacija rada u poslovnici;

  • Vođenje i kontrola knjigovodstvenih poslova u skladu sa važećim zakonima, propisima i računovodstvenim standardima Federacije Bosne i Hercegovine (MSFI i MRS);

  • Kontrola ispravnosti, te,po potrebi, knjiženje računovodstvenih isprava (izvodi, ulazne i izlazne fakture, KIF i KUF evidencije, blagajna, putni nalozi i dr.);

  • Kontrola ispravnosti i po potrebi, izrade plata, toplih obroka, prevoza, dnevnica i drugih primanja zaposlenih;

  • Sastavljanje i predaja mjesečnih, kvartalnih i godišnjih poreskih prijava (PDV, porez na dobit, porez na dohodak, doprinosi i dr.);

  • Sastavljanje bilansa stanja, bilansa uspjeha i ostalih finansijskih izvještaja u skladu sa propisima FBiH;

  • Praćenje sravnjenja kartica sa dobavljačima i kupcima te kontrola međusobnih potraživanja i obaveza;

  • Redovno praćenje i primjena zakonskih propisa iz oblasti računovodstva, poreza, doprinosa i radnog zakonodavstva;

  • Komunikacija i saradnja sa Poreznom upravom FBiH, Zavodom PIO/MIO, Zavodom zdravstvenog osiguranja, statistikom, poslovnim bankama i drugim nadležnim institucijama;

  • Kontrola i po potrebi izrada PDV prijava i vođenje PDV evidencija;

  • Izrada internih i eksternih izvještaja za potrebe menadžmenta i klijenata;

  • Održavanje redovnih sastanaka sa klijentima i zaposlenicima radi planiranja i unapređenja procesa rada;

  • Praćenje rokova i osiguravanje tačnosti i pravovremenosti svih izvještaja i prijava;

  • Po potrebi savjetovanje klijenata u vezi sa finansijskim planiranjem, poreznom optimizacijom i računovodstvenim procedurama;

  • Održavanje visokog nivoa profesionalne etike, povjerljivosti i tačnosti u radu.


Uslovi i kvalifikacije

  • VSS – Ekonomski fakultet, smjer računovodstvo i revizija ili finansije;

  • Minimalno 5 godina radnog iskustva na poslovima samostalnog računovođe;

  • Poznavanje važećih zakonskih propisa FBiH iz oblasti poreza, računovodstva i radnih odnosa;

  • Poznavanje MS Office paketa (posebno Excel-a);

  • Visok nivo odgovornosti, preciznosti i profesionalnosti;

  • Samostalnost u radu i sposobnost donošenja odluka;

  • Poželjno znanje engleskog jezika (nije uslov, ali predstavlja prednost).


Nudimo

  • Stimulativnu i konkurentnu platu, u potpunosti usklađenu sa nivoom odgovornosti, stručnosti i iskustva koje zahtijeva rukovodeća pozicija;

  • Rad u profesionalnom i stabilnom poslovnom okruženju;

  • Mogućnost napredovanja i dodatne edukacije;

  • Puno radno vrijeme i ugovor o radu na neodređeno vrijeme (nakon probnog perioda);

  • Dinamično i izazovno radno okruženje sa mogućnošću ličnog i profesionalnog razvoja.


Način prijave

Zainteresovani kandidati mogu poslati svoju biografiju (CV) i eventualno motivaciono pismo na e-mail adresu:
📧 hassuldoovisoko@gmail.com

Samo kandidati koji uđu u uži izbor bit će kontaktirani i pozvani na intervju.
Sve prijave će biti tretirane kao strogo povjerljive.